“Aprangos” pardavimų mažėjimas: kaltininko paieškos

Šiandien “Aprangos” grupė paskelbė, jog kovo mėnesį pardavimai išaugo vos 8% lyginant su pernykščiu kovu. Atsižvelgiant į iki šiol demonstruotus aukštus dviženklius augimus – tikrai staigus sulėtėjimas. Bendrovė kaltę suvertė šaltam pavasariui ir ilgoms šventėms. Galbūt ir taip. Vis dėlto kažkur viduje kirba mintis – ar tik nebus vartotojai tiesiog pradėję mažiau leisti pinigų? Iš tiesų “Apranga” kol kas ryškiai išsiskyrė iš kitų Baltijos mažmenininkų nelėtėjančiais augimo tempais (geriausias pavyzdys – estų “Baltika”). O čia jau norėtųsi mesti plytgalį į “Aprangos” ryšių su investuotojais daržą: bet kuri save (ir investuotojus) gerbianti listinguojama mažmeninės prekybos bendrovė šalia apibendrintų pardavimų pateikia ir jų pokytį abu laikotarpius buvusiose parduotuvėse (angl. like-for-like sales). Maža to, pastarasis skaičius dar neretai išskaidomas į vidutinio kvito (average ticket) ir pirkėjų skaičiaus (traffic) pokyčius. Šie duomenys leistų kur kas geriau suprasti pirkėjų elgsenos tendencijas (pvz. vidutinio kvito mažėjimas signalizuotų, kad pirkėjai linkę išleisti mažiau). Pagaliau absoliučių pardavimų augimas iki šiol galėjo paprasčiausiai būti didele dalimi susijęs su naujų parduotuvių atidarymu.
Matyt teks palaukti balandžio mėnesio duomenų – orai visgi atšilo, o ir ilgų savaitgalių nebus.

Author: Donatas

Paklauskit tų, kurie mane pažįsta.

2 thoughts on ““Aprangos” pardavimų mažėjimas: kaltininko paieškos”

  1. man asmeniskai argumentas apie ilgus savaitgalius svelniai tariant juokingas.
    manau, jog galbut ir nevisi, bet tikrai dauguma zmoniu stengiasi apsipirkineti butent savaitgaliais, o ne po darbo. kas atitinkamai turetu padidinti pardavimus.

  2. Cia turbut panasu i turku Boyner analoga… Nors ten politine rizika, bei daug kitu problemu akcijai triskart neverteti…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *